Rozkład dnia
Oddział dzieci młodszych
8:00-8:30 Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące spostrzegawczość, uwagę, mowę, percepcję wzrokową i słuchową. Rozmowy kierowane na aktualne tematy, zabawy integrujące grupę/zabawy ruchowe.
8:30-9:00 Czynności porządkowe, przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
9:00-9:30 Zajęcie dydaktyczno-wychowawcze kierowane i niekierowane prowadzone według planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.
9:30-10:30 Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci służące realizacji ich pomysłów. Zajęcia indywidualne z dzieckiem.
10.30:-11.15 Spacery, wycieczki, zabawy dowolne na świeżym powietrzu. Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, w parku lub w sali.
11.15:-11:30 Czynności porządkowe, przygotowanie do obiadu. Obiad.
12:00-14:00 Leżakowanie dzieci: słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, kołysanek, oglądanie książeczek.
14:00-14:30 Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
Oddział dzieci starszych
6:00-8:00 Schodzenie się dzieci, zabawa dowolna w kącikach zainteresowań.
8:00-8:30 Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące spostrzegawczość, uwagę, mowę, percepcję wzrokową i słuchową. Rozmowy kierowane na aktualne tematy, zabawy integrujące grupę/zabawy ruchowe.
8:30-9:00 Czynności porządkowe, przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
9:00-10:00 Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze kierowane i niekierowane prowadzone według planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.
10:00-11:00 Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci służące realizacji ich pomysłów. Zajęcia indywidualne z dzieckiem.
11:00-12:00 Spacery, wycieczki, zabawy dowolne na świeżym powietrzu. Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, w parku lub w sali.
12:00-12:30 Czynności porządkowe, przygotowanie do obiadu. Obiad.
12:30-14:00 Promowanie otwartych sytuacji wychowawczo-dydaktycznych, inspirowanie do spontanicznej działalności zabawowej. Podejmowanie działań z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Organizowanie różnorodnych sytuacji edukacyjnych, sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci; praca indywidualna, zabawy sprzyjające gotowości do podjęcia nauki w szkole.
14:00-14:30 Czynności porządkowe, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
14:30-16:00 Rozwijanie aktywności własnej dziecka. Zabawy w kącikach zainteresowań podejmowane z inicjatywy dzieci; czytanie książek; zabawy ruchowe przy muzyce